PODWÓJNE KORZYŚCI

Korzyści są podwójne. Odnoszą je potencjalni konsumenci lub nie­letni odbiorcy reklam, a także reklamujące swe produkty podmioty go­spodarcze, gdyż zdają sobie sprawę, ile szkód może im wyrządzić nie­uczciwe stosowanie reklamy. Jeżeli samoograniczenia dotyczą reklamo- dawców, agencji i przedsiębiorstw działających w sferze masowego ko­munikowania, zalecenia te mogą być skuteczniejsze od norm prawnych. Uczestnictwo w tych przedsięwzięciach dużych koncernów amerykań­skich świadczy o poważnym traktowaniu problemu. Nie jest to jednak cudowny środek, gdyż oceny moralne zawierają w sobie element względności. To, co dla jednych jest dozwolone, dla drugich może być  niedopuszczalne i odwrotnie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.