POJĘCIE DYNAMIKI TWÓRCZEJ

Pojęcie dy­namiki twórczej staje się tutaj równie wątpliwe, jak rozwój i ciągłość twór­czości. Proces odtwarzania funkcji autorstwa gubi swój istotny sens zarówno indywidualny, jak historyczny.Wszelkie „niekonsekwencje” autorskiego rozwoju występujące w ujęciu Loyellowskim mogą się okazać spójne i logicznie motywowane w innym odczytaniu. Trzeba tylko zdjąć z „zasady autorstwa” klauzulę Jej niewolniczego determt- nizmu, a zająć się rekonstrgkcją strony funkcjonalnej. W znakomitym studium „Przypadek i jego funkcja” NoBl Burch wydobywa już w filmach braci Lumifcre głęboką sprzeczność pomiędzy dwoma różnymi rodzajami widowiska, jakie upra­wiali, wskazując na: a s y m i 1 u j ą c ą czynnik przypadku konstrukcjęPrzyjazdu pociągu na stację” oraz eliminującą elementy przy­padkowe inscenizację „Oblanego ogrodnika”. Tak więc – już przysłowiowi Lu- miereowie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.