PRZEKAZANIE ODBIORCY

Chodzi o przekonanie odbior­cy, że ma on do czynienia z towarem jedynym i niepowtarzalnym ze  i względu na jego cechy: w świecie batonów może to być fakt, iż „nie to-nie”, w świecie czekolad, iż „pochodzi z alpejskiego mleka” – cudowne­go świata, w którym żyją fioletowe krowy’. Wiele produktów „roz­puszcza się w ustach”, „nie masobie równych”, dzięki mm „można zyc odlotowo” – są to z reguły nieistotne cechy z punktu widzenia użytkow­nika. Podobny charakter ma wykorzystywanie w reklamie produktu autorytetów dziecięcych i młodzieżowych. W reklamach przedstawiani są znani sportowcy, piosenkarze, bohaterowie filmów, a młoda widow­nia chce jeść, pić i posiadać te same towaiy lub usługi

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.