PRZEPROWADZONE STUDIUM

Przeprowadzone w Wielkiej Brytanii etnograficzne studium Willisa obejmowa­ło dwunastu chłopców z rodzin robotniczych – uczniów nieselekcyjnej szkoły śre­dniej. Stanowili oni ścisłą grupę koleżeńską, która wytworzyła wewnątrz szkoły własną podkulturę. Swoją tożsamość (nazwali się „facetami”) budowali w opozycji do formalnej struktury szkoły i innych uczniów (nazywali ich „mułami”), których uważali za niewolników formalnych zasad szkoły. Badania rozpoczęto w drugim półroczu przedostatniej klasy i prowadzono przez pół roku po ukończeniu szkoły, kiedy badani podjęli pracę. Warto dokładnie przedstawić te badania, reprezentują bowiem pełniejszą próbę zrozumienia, jak w warunkach szkoły kształtowana jest świadomość klasowa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.