PRZESTRZEGANIE POSTANOWIEŃ

Art. 48 stanowi, że żaden zleceniodawca rekla­my, jej wykonawca, agencja reklamowa, wydawca lub właściciel środka przekazu nie powinien brać udziału w publikowaniu jakiejkolwiek re­klamy, która została uznana za niedopuszczalną w świetle Kodeksu. Nad przestrzeganiem postanowień Kodeksu powinna czuwać Kra­jowa Rada Reklamy złożona w równych częściach z przedstawicieli or­ganizacji konsumenckich, agencji reklamowych, właścicieli nośników reklamy oraz zleceniodawców reklam (art. 49). Naruszenie Kodeksu zagrożone jest sankcjami: 1) upomnieniem, 2) opublikowaniem upo­mnienia w prasie, 3) skreśleniem z listy sygnatariuszy Kodeksu (art. 50).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.