PRZEZ PRYZMAT SYSTEMU WARTOŚCI

Przez pryzmat tak ukształtowanego systemu wartości, młodociani odbiorcy patrzą i oceniają również inne otaczające ich zjawiska.Omawiając problem manipulacji nie można pominąć zagadnienia prawdziwości przekazu reklamowego. Młody odbiorca reklamy, podob­nie, jak i dorosły, powinien otrzymywać prawdziwe informacje na temat danego towaru lub usługi. Tymczasem prezentowane towary podlega­ją bardzo często obróbce wizualnej. Montaż, grafika, sztuczne oświetle­nie, farby sprawiają, że prezentowany towar nie ma nic wspólnego z rzeczywistością (np. baton biskwitowy „Uncle Ben’s” jest malutki i bar­dzo trudno dostrzec w nim kawałek rodzynka lub orzecha, podczas gdy , na ekranie wygląda zupełnie inaczej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.