PRZYKŁAD WCHODZENIA REKLAMY „PRZEZ KUCHENNE DRZWI”

Pry­watne, poznańskie wydawnictwo rozprowadzało w 1994 r. wśród na- i uczyciełi kalendarze ze zdjęciem wydawcy i uśmiechniętego ministra edukacji, Aleksandra Łuczaka. Firmy odzieżowe organizują w szkołach pokazy swoich wyrobów i konkursy z nagroda .Przykładem wchodzenia reklamy przez „kuchenne drzwi” może ; być działalność wielu biur turystycznych, które do popularyzacji swoich usług wykorzystują autorytet nauczycieli oraz trudną sytuację finansową tego środowiska. W szkołach reklamowane są zagraniczne wyciecz­ki dla dzieci, nauczyciele uczestniczą w nich za darmo, a dodatkowo fir­my wypłacają nauczycielom „pogłówne” od każdego dziecka uczestni­czącego w wycieczce.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.