REKLAMA DZIECIĘCA- ASPEKT PRAKTYCZNY

Dzieci oraz młodzież są świadomie wykorzystywani w celach komercyj­nych* ma to miejsce zarówno w odniesieniu do nich, jako grupy, ja i poprzez użycie ich wizerunków. Istotna jest również możliwość ichBwpływania na dorosłych konsumentów.Odrębnym problemem jest fakt, że nadawcy me biorą pod uwa­gę, iż odbiorcami ich przekazu mogą być dzieci lub wręcz lekceważą ten fakt – dotyczy to wszystkich treści, nie tylko reklamowych. Tymczasem jest to swoistego rodzaju „reklama”, mająca często bardzo negatywny wpływ na odbiorcę. Kontrola tego zjawiska jest bardzo trudna ze wzglę­du na wszechobecność mediów elektronicznych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.