REKLAMA NEGATYWNA

Ponadto, zgodnie z Kodeksem, reklamy nie powinny w niewłaści­wy sposób używać danych bądź cytatów z publikacji technicznych i na­ukowych. Dane statystyczne nie powinny być przedstawione w sposob implikujący ich większą wagę lub znaczenie. Nie powinno się także w niewłaściwy sposób używać terminów naukowych. Reklama porównaw­cza jest dopuszczalna pod warunkiem, że zawiera informaqe prawdzi­we i użyteczne dla konsumenta i nie wprowadza go w błąd. Musi byc również zgodna z zasadami uczciwej konkurencji.Reklama negatywna jest dozwolona, o ile zawiera informacje prawdziwe i użyteczne dla konsumenta oraz jest uzasadniona ważnym interesem społecznym (np. reklama antyalkoholowa).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.