REKLAMA PERSWAZYJNA

Reklama perswazyjna nie gardzi również oddziaływaniem pośred­nim, cel przecież uświęca środki. Jest ono bardzo skuteczne w przy­padku reklamy dziecięco-młodzieżowej. O zakupie towaru w tej grupie wiekowej decydują z reguły osoby dorosłe, gdyż to one posiadają środki finansowe i wiedzą, co jest w danym momencie potrzebne w gospodar­stwie domowym. Ale od czego są dzieci? Na nie łatwiej wpłynąć za po­mocą reklamy, to one przekonują rodziców – płaczem, prośbą, zapowie­dzią lepszych stopni w szkole, obietnicą zerwania z „nieodpowiednim towarzystwem. Wszystkich tych argumentów reklamodawca nie może wykorzystać sam. Od czego jednak oddziaływanie pośrednie?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.