REKLAMA WYKORZYSTUJE

Reklama wykorzystuje w swoim działaniu różnego rodzaju techni­ki i chwyty służące zwiększeniu skuteczności jej oddziaływania. Mają one z reguły charakter perswazyjny. Stosowaniem techniki perswazyj­nej jest dołączanie przekazów o charakterze reklamowym do rożnego rodS materiałów cieszących sie popularności. Mamy w tym wy- padku do czynienia z tzw. publicznością odziedziczoną Czas po, prze w trakcie popularnych programów dziecięcych i młodzieżowych jest szczególnie cenny dla twórców reklam towarów przeznaczonych do tej grupy odbiorców. Bardzo często stosuje się tez sponsoring, jako skutecz­ny środek oddziaływania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.