REKLAMY PODPOWIADAJĄ DZIECIOM

Przedmioty określają ich pozycję, w szkple i na podwórku. Sama gra w piłkę nie wystarcza, ważna jest marka butów na nogach oraz cała reszta stroju. Najlepsza lalka to „Bar­bie”. Dzieci nie marzą o tajemniczych wyprawach i długich spacerach z rodzicami, zwłaszcza że ci ostatni nie mają na to czasu. Ich emocje wzbudza chęć posiadania własnego komputera, video, roweru górskiego, chcą pojechać do Disneylandu.Telewizyjne reklamy podpowiadają dzieciom, czym i jak się bawić. Młode kobiety wychowują się na kulcie „Barbie” i „Cindy”, marzą o pięknych ubraniach, fryzurach i makijażu. Chcą, żeby tak było zawsze. Niestety, nikogo nie dziwią już małe dziewczynki i nastolatki używają­ce kosmetyków dla dorosłych. „Barbie” nie rozwija wyobraźni, nie uczy ; myślenia – uczy konsumpcji”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.