REKLAMY SPRZĘTU SPORTOWEGO

Przykładem mogą być reklamy sprzętu sportowego. Firma „Nike” wykorzystała w swojej reklamie obu­wia sportowego Charlesa Barkleya, Siergieja Bubkę i Quincy Wattsa, dodatkowo wykorzystując efekt niezwykłości. Była to najlepsza kampa­nia reklamowa roku 94′ na rynku amerykańskim. Wszystkich trzech bohaterów tej reklamy umieszczono w scenerii opery. Operowe drama­ty rozgrywają się wokół sportowych butów. Mozartowski bohater pro­ponuje Wattsonowi „żonę i królestwo za buty”. „Za karę oddaj buty” – krzyczy po włosku rozsierdzony tłum do Charlesa Barkleya.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.