RELACJE DZIECKA Z MEDIUM

Aktywa, którymi dysponuje – dziecko, to cały szereg dostrzegalnych skłonności, takich, jak: reakcje na zmiany oraz skłonność do reakcji na bodźce; zasób posiadanej wie­dzy na temat świata realnego; sfera odczuć, tj. upodobania, uprzedze­nia, lęki; indywidualny wymiar wyobraźni; wiedza ogólna na temat symboli (język); posiadana wiedza na temat mediów, ich charakteru, rodzaju itp.Nie można skłonności tych traktować jednostkowo, gdyż wchodzą one we wzajemne korelacje. Relacje dziecka z medium mają charakter interaktywny.  Stosunek’ do aktualnego medium, jego interpretacja, implikuje odbiór kolejnych przekazów, jest jego następstwem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.