RELACJE WEWNĄTRZ ZESPOŁU

Późniejsze symptomy regresu PKF pojawiły się w mo­mencie, gdy miejsce autora odkrywającego wraz z widzem sens (a także non­sens) prezentowanego na ekranie świata zajął au^or skrępowany – funkcjona­riusz określony przez wyjściową matrycę propagandowej sztampy. Ptodukt poz­bawiony indywidualnego pięta swego twórcy nabrał wkrótce schematycznego,bez­osobowego wyrazu. Relacjom zachodzącym wewnątrz zespołu nadawczego poświęcony jest osobny blok rozważań zawartych w rozdziałach „Autorstwo a model twórczości filmo­wej” i „Podmiot twórczy a podmiot autorski dzieła”. Tutaj zasygnalizujemy tylko problem autoryzacji treści, jakie niesie z sobą gotowy utwór filmowy. Ogólnie rzecz ujmując, fakt udziału w danym filmie może mieć charakter wy­konawczy lub autorski.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.