ROZMAITE TEORIE

Stąd w rozmaitych teoriach autorskich, a także w codziennym pisarstwie krytycznofilmowym, chętnie odwołującym się do terminów „autor, „film au­torski” itp., uderza dflleko posunięta arbitralność stosowanych pojęć i ich „migotliwość” podyktowana skrajnym relatywizmem ocen. Trafnie przedstawił tą sytuację angielski badacz Andrew Tudor, pisząc w swoim komentarzu do wymiany zdań między Pauline Kael a Andrew Sarrisem: „Kiedy pojęcie „autora” stosuje się jako podstawę oceny filmów, zawsze istnieje niebezpieczeństwo, że najgorsze filmy Autora stawiane będą wyżej niż najlepsze filmy innego reżysera, i że będzie to rzeczą samą przez się zrozumiała” . 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.