SAM KODEKS

Sam Kodeks jest wykładnią intencji oraz zestawem konkretnych przepisów, do których powinny się stoso­wać wszystkie osoby i instytucje związane z działalnością reklamową: zleceniodawcy, pośrednicy, agencje reklamowe oraz zarządzający środ­kami masowego przekazu. Odwołuje się on do kodeksów Międzynaro­dowej Izby Handlowej oraz ich polskich odpowiedników, o ile takowe powstaną (art. 3). Ze względu na specyfikę poszczególnych form rekla­my, przyjmuje się zasadę, że powinny być one oceniane ze względu na ich prawdopodobny wpływ na konsumenta (art. 5).Kodeks przyjmuje następujące zasady podstawowe:  Każda reklama powinna być zgodna z zasadami obowiązujące­go prawa i przyjętymi powszechnie normami obyczajowymi, a ponadto uczciwa i rzetelna (art. 7).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.