SEDNO SPRAWY

Uczeń może być kompetentny pod bardzo wieloma względami, z wyjąt­kiem tych właśnie, które szkoła uważa za istotne. Z tego powodu – radzi McDer­mott – powinniśmy szukać racjonalnego jądra w każdym zachowaniu.Wiedzę tego rodzaju można jedynie zdobyć, badając, jakie znaczenie ma dane zachowanie dla osób, które je przejawiają. Można by zastanawiać się, czy studium McDermotta spełnia ten warunek. Ponieważ nie pytano ani nauczycielki, ani uczniów, jak widzą swoje postępowanie, nie wiadomo, jak dalece poprawnie Mc­Dermott zdaje sprawę z tego, co się działo. Sedno sprawy zostaje jednak nienaru­szone. Nim przystąpi się do opisywania działań uczestników sytuacji w kategoriach ogólniejszych, trzeba najpierw dowiedzieć się, jak oni ją rozumieją.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.