SELEKCJONOWANIE INFORMACJI

Dziecko w bardzo małym stopniu selekcjonuje docierające do nie­go informacje. Stopień tej selekcji zależy od wieku oraz własnych do­świadczeń, które są bardzo często na poziomie zerowym . Rzeczywi­stość, która je otacza, ma wpływ na to, jak postrzega ono świat. Sposób traktowania dziecka w jego pierwszych latach życia odciska piętno na jego funkcjonowaniu w dalszym dorosłym życiu. Rozwój środków ma­sowego przekazu, zwłaszcza telewizji, oraz łatwy dostęp do nich spra­wiły, że charakter dzieci pod koniec XX w. kształtowany jest w dużym stopniu przez telewizję i zawarte w niej reklamy . Według dostępnych badań, przeciętny uczeń spędza przed telewizorem co najmniej dwie godziny dziennie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.