SPOSÓB ODBIORU

Sposób odbioru zale­ży od poziomu indywidualnej percepcji, dlatego w pracy świadomie roz­szerzam pojęcie reklamy o wszystkie przekazy medialne odbierane     przez dzieci oraz młodzież. W ich przypadku bowiem, ze względu na ich poziom percepcji, a także charakter mediów elektronicznych, ma miej­sce ciągła manipulacja, która w przypadku osób dorosłych może zawęzić się jedynie do reklamy. Każde dziecko jest indywidualnie przysposobione do odbioru prze­kazów – zarówno od strony psychologicznej, jak i posiadanej wiedzy, co ma istotny wpływ na ich interpretację.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.