SPRZECZNOŚCI KULTURY

Willis opisuje sprzeczność między nieformalną kulturą badanej grupy i formal­ną strukturą szkoły. Chłopcy nieustannie demonstrowali sprzeciw w kwestiach wła­dzy i kontroli. Szkoła jawiła się jako doskonale zorganizowana instytucja formalna. Miała wyraźną strukturę i hierarchię oraz rozwinięty system reguł postępowania. Chłopcy byli nonkonformistami i wichrzycielami. Opór ów, jak przedstawia to Wil­lis, powinien przynieść taki efekt, że chłopcy skończąjako niewykwalifikowani lub częściowo wykwalifikowani robotnicy, dobrze przygotowani do przykrej, rutyno­wej, ciężkiej pracy fizycznej. W grancie rzeczy studium Willisa ukazuje złożony proces, w trakcie którego pewien segment siły roboczej jest reprodukowany i repro­dukuje sam siebie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.