ŚRODEK MANIPULACJI I PERSWAZJI

Reklama jest jednym z nielicznych przypadków zalegalizowanej manipulacji, na którą częściowo wyrażamy zgodę153. Reklama wyko- i rzystuje w swoim działaniu komunikację perswazyjną, dążąc do zmiany postaw i działań odbiorcy.  W przypadku telewizji mamy do czynienia z jeszcze szerszym kontekstem zagadnienia, gdyż telewizja sama w sobie świadomie manipu­luje przekazem, niezależnie od jego charakteru. Prawie nigdy obrazy ; telewizyjne nie przekazują rzeczywistości takiej, jaką jest. Jest to obraz technicznie przetworzony, zmiksowany zarówno w wersji wizualnej, jak i głosowej .Obrazy docierające do odbiorców już w fazie technicznego ich ! przygotowania są wstępnie generowane przy użyciu różnego rodzaju efektów specjalnych, kadrów -z użyciem obiektywów o zrozmcowanej ogniskowej, rodzajów tła, stop-klatek itp.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.