REKLAMA PORÓWNAWCZA

Dział czwarty dotyczy porównywania produktów. Zwraca się uwa­gę, że porównywanie może być trudne dla dzieci. Dlatego powinno być ono oparte na faktycznych produktach i dokonane w sposób zrozumia­ły dla dzieci. Reklama porównawcza powinna zawierać faktyczne informacje na temat porównywanego produktu lub jego wcześniejszej wersji.  Porównywanie powinno być przeprowadzone w formie całkowi­cie zrozumiałej dla dzieci.  Porównywanie powinno dotyczyć faktycznych i adekwatnych właściwości.W dziale piątym porusza się problem osobistej promocji oraz pro­mocji za pośrednictwem wydawnictw. Zwraca się uwagę, by: reklamujący towar opierali się na swoich osobistych doświadcze­niach z nim związanych;  osoby występujące jako eksperci powinny dysponować faktycz­ną ekspertyzą produktu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.