STEROWANIE EMOCJAMI

Niepodobna też przy opisie pryncypiów estetycznego i etycznego przełomu, jaki przyniósł neorealizm, uniknąć charakterystyki zabiegów, którymi posłu­giwało sią komercyjne kino tamtych lat. Zważmy, że sterowanie tanimi emo­cjami i narzucanie skrajnie uproszczonej, uładzonej wizji świata godzi nie tylko w odbiorcą; godzi także w samych autorów, stymulując pseudotwórczość ograniczoną do mnożenia „pomysłów” 1 rozmaitych operacji manipulatorsklch. Nic dziwnego, że Kracauer i 8azin – rzecznicy „naturalnej” wiarygodności filmowej relacji o świecie – pomijają autora, skoro na podstawie ich wła­snego doświadczenia kojarzy im sią nie z kimś, kto kreuje filmowe znaczenia, lecz z kimś, kto nimi tylko dowolnie manipuluje.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.