STOPIEŃ I RODZAJ ODPOWIEDZIALNOŚCI

1.  W jaki sposób mogą, a w jaki powinny być wykorzystywane ma­sowe środki przekazu dla celów reklamy?Jaki      powinien być stopień i rodzaj odpowiedzialności tych, któ­rzy tworzą i rozpowszechniają reklamę w stosunku do społeczeństwa?Jak podkreśla to, za Michaelem Albertem, przytaczany już wcze­śniej Tadeusz Sztucki: „Etyka, a w każdym razie etyka w interesach, nie bywa wyłącznie ozdobą ani luksusem moralnym. Jest ona technicz­nie niezbędna dla dobrego funkcjonowania samego kapitalizmu… Na­gle – czy to moda, środek zapobiegawczy, czy nawrót do normy? – obser­wuje się w wielu uniwersytetach, między innymi Harvard, rozwój kur­sów ‘etyki biznesu’. Tak więc moralność jest znowu naglącą konieczno­ścią, a zatem inwestycją opłacalną”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.