STRUKTURA SZKOŁY

Twierdzenie, że struktura szkoły może być objaśniana przyczynowo przez odwo­łanie się do interesu kapitalizmu, stwarza inne jeszcze problemy. Pamiętajmy, że Sta­ny Zjednoczone nie sąjedynym społeczeństwem kapitalistycznym na świecie. Mię­dzy szkołami amerykańskimi a szkołami w krajach o podobnej gospodarce, na przykład w Japonii, Francji, Anglii lub Tajwanie, istnieją nader poważne różnice. W niektórych z tych krajów o utrwalonej (choć nie dominującej) tradycji socjalistycz­nej, na przykład w Anglii i Francji, szkoły są zorganizowane bardziej hierarchicznie niż w Stanach Zjednoczonych, gdzie tradycje socjalistyczne są wątłe. Poza tym stu­dium Willisa dotyczy dzieci z angielskiej klasy robotniczej. A takie cechy systemu szkolnego, jak długość i termin wakacji letnich w Stanach Zjednoczonych, mają nie­wiele wspólnego z faktem, że jest to kraj kapitalistyczny.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.