STYMULOWANIE

Utwierdza dobitnie sformułowana perswazja: „OXY – Gwiżdż na pryszcz, środek na wszystko” – na własne oczy i można zobaczyć, że pryszcze znikają. Warto w tym miejscu dokładnie ; omówić ostatni cel reklamy – stymulowanie.Stymulowanie młodego konsumenta do coraz większych zakupów wy- j branego towaru lub usługi jest wykorzystywane w reklamie na wszelkie możliwe sposoby. Powoduje to bardzo często relatywny wzrost kosztów ofe- i rowanego produktu poprzez wydatki na kampanię reklamową. Zwycięża ! jednak zasada „Im większy obrót, tym lepszy zysk, nawet przy małym zysku ‘ jednostkowym”, a więc niech młodzi konsumenci kolekcjonują zawartość ^ „Jajek Niespodzianek”, historyjki obrazkowe z gum do żucia i kolejnych opa- , j kowań „Chipsów” – chodzi przecież o zachętę do zakupu towaru.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.