ŚWIADECTWO TENDENCJI

Świadectwem tego typu tendencji może być podpisana 29 marca 1995 r. przez przedstawicieli funkcjonujących na polskim rynku środ­ków masowego przekazu Karta Etyczna Mediów czy też prace, jakie prowadzi Polski Oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) nad Kodeksem Etycznym Reklamy.Jak widać na przykładzie omówionych powyżej Kodeksów Etycz­nych Reklamy, dobrze rozumiane poczucie społecznej odpowiedzialno­ści przedstawicieli branży reklamowej skłania ich do tworzenia wła­snych norm etycznego postępowania przy projektowaniu, wykonywa­niu i rozpowszechnianiu reklamy. Jest to konieczne, gdyż współczesny konsument znajduje się — zgodnie z teorią Waltha Whitmana Rosto­wa- w erze masowej konsumpcji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.