SZKOŁA DLA DZIECI

O rzeczach w klasie nauczy­ciele mówili, jak o swojej własności, a uczniowie mieli je używać wyłącznie zgo­dnie z poleceniami nauczyciela. Nauczyciele kontrolowali klasę za pomocą bezpo­średnich rozkazów typu „otwórzcie książki”, „cisza”. Szkoła dla dzieci z zamożnej klasy średniej-wyższej wyraźnie kontrastowała ze szkołą dla dzieci z klasy robotniczej. Tu program ukryty przekazywał uderzająco odmienną treść pojęć reguł, władzy i własności. Na lekcjach angielskiego nacisk kła­dziono na swobodne, twórcze wypracowania. Nauczano zasad interpunkcji, ucznio­wie dowiadywali się jednak, że znaki przestankowe mają wydobyć myśl, którą oni pragną przekazać. Prawidłowość interpunkcji była przedmiotem ogólnej dyskusji. Kontrola nad klasą realizowana była poprzez negocjacje.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.