TRAFNE TŁUMACZENIE

Trafniej tłumaczyć to pozo­stałościami po społeczeństwie rolniczym, które potrzebowało pracy dzieci na roli w miesiącach letnich. Jedne cechy szkoły lepiej da się zrozumieć, odwołując się do in­teresów kapitalizmu, dla drugich bardziej stosowne będą inne wyjaśnienia. Powoły­wanie się na interes kapitalizmu ma pewnąsiłę moralną, zakłada bowiem milcząco, że jest on skierowany przeciwko lepiej usprawiedliwionemu interesowi – edukacji każ­dego dzieckajako istoty ludzkiej. Marksiści nie przekształcili koncepcji przeciwstaw­nych interesów w pozytywne wskazówki, jak pokierować edukacją.Studium Willisa stanowi w jakiejś mierze wyjątek. Choć nie wytycza dróg dla wychowania i kształcenia, to tłumaczy, jak interes jednej klasy – kapitalistów – rea­lizowany jest za pośrednictwem własnych życzeń członków innej klasy – kultury klasowej „facetów”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.