TYLKO NIEKTÓRE ASPEKTY

Tylko niektóre aspekty rzeczywisto­ści dziecko widzi właściwie, natomiast inne elementy spostrzega po- przez swoją fantazjującą wyobraźnię, wypełniającą niedostatki w rozu­mieniu świata spowodowane niedojrzałością myślenia. Przekaz rekla­mowy jest jasny, klarowny i nie zawiera alternatywnych rozwiązań, co powoduje, że skomplikowany świat dziecko może sobie organizować dosyć prosto.  . Dziecko łączy realizm i myślenie magiczne. Formy wizualne są mu bliskie, zwłaszcza, gdy przedstawiają przedmioty, osoby czy zjawiska realne. Dlatego łatwiej przyswaja sobie reklamę, w której tatuś lu mamusia myje głowę swojego dziecka.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.