TYPOWE CELE PRZEKAZU REKLAMOWEGO

Typowe cele przekazu reklamowego, to: a) przekonywa­nie (dlaczego powinieneś stać się konsumentem danego pro­duktu), b) wzmacnianie (budowa przywiązania do niego), c) utwierdzanie (w pozytywnym nastawieniu do produktu), d) stymulowanie (do coraz większych zakupów).Omawiając poszczególne techniki manipulacji i perswazji omówio- ,; no pośrednio trzy pierwsze cele. Reklama: „Aqfa Fresh – zacznij nowe życie z nową pastą” to przekonanie do produktu, a z drugiej strony manipulacja, bo co ma „nowe życie” wspólnego z pastą do zębów? Inny przekaz: „Tomek -ma MAMBĘ, Jacek ma MAMBĘ, wszyscy mają I MAMBĘ – mam i ja!” to nic innego, jak wzmocnienie przekonania do MAMBY – bo inni ją mają.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.