U DOROSŁYCH

U dorosłych współczynnik kojarzenia utrzymuje się na poziomie 54%. Dzieci chłoną przekazy reklamowe, jak zresztą wszystkie inne informa­cje, mają one dla nich bardzo duże znaczenie poznawcze. Są elementem myśli, emocji i działań dzieci, zajmują dużo miejsca w rozmowach, jakie prowadzą między sobą. Stwierdza się wręcz, iż w obecnych czasach zna­jomość reklam jest istotnym elementem świadczącym o pozycji dziecka w grupie rówieśniczej . Jeżeli dodamy do tego fakt wyjątkowej wraż­liwości dzieci na przekazy reklamowe, skierowane nie tylko do nich, ale i do dorosłych – dzieci bezbłędnie wyodrębniają grupy towarów. Nie dzi­wi fakt, iż producenci reklam świadomie wykorzystują te mechanizmy i dostarczają coraz liczniejszych przekazów reklamowych bezpośrednio lub pośrednio kierowanych do dzieci

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.