UNORMOWANIA DOTYCZĄCE REKLAM

Unormowania dotyczące reklamy wobec dzieci znajdują się rów­nież w dokumentach państw Unii Europejskiej. Za przykład może słu­żyć Brytyjski Kodeks Promocji i Reklamy (The British Codes of Advertising and Sales Promotion), przyjęty przez funkcjonują­cą od 1962 r. Radę Reklamy (Advertising Standards Authority – ASA). Oprócz ogólnych zasad prowadzenia reklamy, a także wskazó­wek dotyczących specyficznych towarów – alkoholu, papierosów, środ­ków farmaceutycznych, kosmetyków, kodeks zawiera odrębny rozdział poświęcony dzieciom. Podkreśla się w nim specyficzny charakter od­biorcy, jego podatność na wpływ innych przy odbiorze reklam (art. 47.1).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.