W GOTOWYM FILMIE

W „gotowym” filmie ufny w ostateczne powodzenie swego zamysłu producent po­czynił szereg skrótów oraz zmian montażowych, inaczej rozmieszczając akcen­ty i modulując rzecz z myślą o nowej – dogodniejszej do dalszego wykorzy­stania – eksportowej postaci. Charakterystycznej zmianie uległ też poprzed­ni tytuł ekranowy o wyraźnie „frankocentrycznej” wymowie. „La victoire en chantant” została teraz zastąpiona przez Cohna pomysłową antylogią – „Czar­ne i białe w kolorze” (kolejność obu przymiotników nieobojętna!), zręcznie kierującą uwagę odbiorcy w stronę afrykańskiego kontekstu opowieści.Do Ameryki film pojechał Już nie w barwach Francji, lecz pod flagą Wy­brzeża Kości Słoniowej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.