W PERSPEKTYWIE KOMUNIKACYJNEJ

W perspektywie komunikacyjnej ani faktyczny przebieg procesu twórczego, ani okazjonalnie występujący w nim podział na „twórców” i „wykonawców” nie mają dla odbiorcy bezpośredniego znaczenia. Ważny jest jedynie ostateczny rezultat tych działań: efekt czytelny na ekranie – to, co znalazło tekstowy wyraz w samej wypowiedzi filmowej. W mechanizmie uruchamiania hipotezy autorskiej przez widza liczy się bowiem każdorazowo nie okazjonalna sytuacja wewnątrz ekipy pracującej nad filmem, lecz pewien ogólniejszy konwencjonalny zespół wyobrażeńna temat autora i autorstwa wpiśany w system świadomości filmowej danego miejsca i czasu.Dzieje zmieniających się wizerunków społecznych autora filmowego są w dużej mierze historią uzurpacji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.