W PRZYPADKU CZYSTEJ MANIPULACJI

W przypadku czystej manipulacji zarówno w warstwie wizualnej, – jak i słownęj skierowanej do młodych odbiorców bardzo często wykorzy­stuje się ich ograniczone możliwości oceny, wynikające z wieku i do-5 świadczenia. Ponadnaturalnej wielkości roboty, samochody, lalki poru- szające się i zachowujące jak żywe istoty, śpiewające lizaki i nietonące” batony wszystko to ma na celu wykorzystanie wyobraźni dziecka gdyz nawet po dokonaniu zakupu świadomośqegani£53zwala na kry- tyczny odbior faktycznie zaspokojonej potrze%takjaklhajMfiieiScei. w przypadku osoby dorosłej. W procesie kształtowania gustówN młodych konsumentów mniejszą rolę odgrywają faktyczne ) walory reklamowanych towarów, duży wpływ ma natomiast/ otoczenie – inne dzieci jedzące, pijące, korzystające z różnej go rodzaju towarow i usług są bardzo często większym bódźcem, niż same cechy danego produktu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.