W REKLAMACH PRODUKTÓW PRZEZNACZONYCH DLA DZIECI

Dotyczy to zarówno reklamy cudownie ożywionych zabawek, piwa „Oko­cim” – (zbliżającego ludzi), papierosów „West” (reklama przedstawiają­ca głowę afro-amerykanina ponakłuwaną szpilkami i przypominającą kaktus), jak i popularnych wśród młodzieży marek butów sportowych, których kolejne generacje posiadają kolejne zalety, nieistotne z punktu widzenia normalnych użytkowników. W reklamach produktów przeznaczonych dla dzieci i młodzieży, czę­ściej niż w przypadku dorosłych, wykorzystywany jest element humoru. Zabawa, wesoła atmosfera, stwierdzenia „Ty Głuptasie” są pozytywnie odbierane w przypadku tej grupy odbiorców, gdyż dokonują oni z reguły zakupów z grupy tzw. małego ryzyka, czyli chipsów, batonów, zabawek, płyt, kaset itp.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.