WCZEŚNIEJSZE BADANIA

Badania z lat osiemdziesiątych do­wiodły, że w 64% reklam skierowanych do dzieci „występowały” ich ulu­bione zabawki199. W tym samym czasie wykształcił się potężny segment rynku i reklam dziecięcych związanych ze sprzedażą kaset video oraz żywności, słodyczy, odzieży (dżinsy, obuwie sportowe) i specyficznych form turystyki (Disneyland, Parki Rozrywki, Legolandy) nakierowanej na dziecięcego odbiorcę. Zjawisko nowych reklam na przykładzie ba­dań przeprowadzonych w 7 dużych ośrodkach miejskich USA opisali Kunkel i Gantz. Stwierdzili oni m.in., że we wszystkich stacjach telewi­zyjnych 66% treści nieprogramowych to reklamy, z czego 75% dotyczyć ło zabawek, płatków śniadaniowych, przekąsek oraz napojów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.