WEKTOR POCZYNAŃ ZESPOŁOWYCH

W e k t o r indywidualizmu koresponduje tutaj w szczególny sposób z „we ktorem poczynań zespołowych. Jest rzeczą trudną, jeśli nie wręcz niemożliwą, wskazać precyzyjnie gra­nicą dzielącą koncepcją dzieła filmowego zawartą w scenariuszu od koncepcji reżyserskiej, a tę z kolei od twórczej inwencji: II reżysera, operatora, scenografa, aktora, kompozytora, montażysty itp.^ W złożonym procesie re­alizacji utworu filmowego uczestniczy w kolejnych stadiach wielu twórców re­prezentujących najróżniejsze specjalności. Trudno więc z aptekarską dokład­nością odmierzać zasługi każdego z nich w powstaniu finalnego rezultatu ekra­nowego.Za przykład weźmy obiekt od strony autorskiej na pozór dość prosty, mia­nowicie scenariusz czyli literacki projekt utworu filmowego. W profesjonalnie zorganizowanych systemach produkcji filmów scenariusz uważa­ny jest od dawna za niezmiernie ważne ogniwo procesu twórczego i stąd bywa często produktem wieloosobowej inwencji. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.