WIĘKSZOŚĆ UCZNIÓW

Większość uczniów chętnie przystaje na taki układ, ale nie „faceci”. Odrzucają autorytet moralny, na którym opiera się struktura szkoły, a czynią to, rozsądnie wykal- kulowawszy swoje szanse na sukces i realistycznie oceniwszy wymagania stawiane na tych stanowiskach pracy, jakie najprawdopodobniej będą dla nich dostępne. Willis za­uważył, że odrzucając proponowany układ, „faceci” tworzą ramy własnej kulturyjako swego rodzaju twórcze przetworzenie przesłania, z jakim wychodzi do nich szkoła.Chociaż na długą metę opór „facetów” jest dla nich samych szkodliwy, to dora­źnie przynosi efekty. Wypracowując w szkole własną, opozycyjną kulturę, dobrze przygotowują się do tego, co ich czeka w murach zakładów pracy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.