WIELOELEMENTOWE SKŁADNIKI

Generalnie sprawdza się zasada, iż im więcej dziecko wie i uczy się na temat jednego kodu, tym szybciej może zrozumieć inny. Proces ten ma bardzo istotny wpływ na postrze­ganie przez dzieci światajBadania prowadzone przez Daniel R. Ander­son i innych, dowiodły, że rodzaj przekazów telewizyjnych, kody w for­mie obrazów, symboli i treści audialnych, mają bezpośredni wpływ na postrzeganie przez dzieci świata zewnętrznego. Uwzględniając opisa­ne powyżej wieloelementowe składniki przekazu medialnego należy mieć na uwadze, iż mają one wpływ na to, jak dziecko postrzega docie­rający do niego przekaz.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.