WIELOSTOPNIOWY WPŁYW

Ten wielostopniowy wpływ reklamy na młodego konsumenta jest świadomie wyko­rzystywany. Ewolucja w dziedzinie podejścia przedstawicieli branży reklamo-wej i telewizyjnej do charakteru nadawanych programów oraz do dzie­ci, jako konsumentów, dokonała się na przełomie lat osiemdziesiątych. Telewizyjne programy dla dzieci przestały być radosną produkcją, do­starczającą im rozrywki na niedzielne poranki, tak jak to miało miejsce w latach sześćdziesiątyc. Na ich bazie rozwinęła się silna profesjo­nalna konkurencja nadawców i producentów o ten, bardzo pożądany, segment rynku.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.