WOBEC WYSOKIEGO DOBROBYTU

Jest to faza, w której produkcja i konsumpcja dóbr materialnych – wobec wysokiego dobrobytu – schodzi już na dalszy plan. Wysoki poziom zdolności produkcyjnych i nauki pod­suwa ludziom nowe możliwości w zakresie wyboru przez konsumenta satysfakcji. Nie interesuje go już sam towar jako taki, ale z czego jest wykonany, przez kogo produkowany, czy nie jest szkodliwy dla innych?Podobne pytania dotyczą środowiska reklamowego:Czy reklama może kształtować społecznie cenione wartości?Kto            może, a kto nie powinien być podmiotem reklamy, co ozna­cza: do kogo może, a do kogo nie powinna docierać reklama?Co może, a co nie powinno być reklamowane?Co    może, a co nie powinno być zawarte w przekazie reklamy?*Jaki może być, a jaki nie powinien być styl reklamy?

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.