WPŁYW RODZEŃSTWA NA INTERPRETACJĘ TELEWIZJI

Badania, do­tyczące wpływu rodzeństwa na interpretację przez dzieci programów telewizyjnych, przeprowadzone zostały przez Haefner i Wartella. UwzględniU oni w nich rodzeństwo starsze minimum o 3 lata, nie wię­cej jednak mz 6 lat. Starsze dzieci, mimo że posiadają większą wiedzę i: możliwości zrozumienia programów, zarówno dziecięcych, jak i skiero­wanych do dorosłych, nie wspomagają młodszego rodzeństwa w ich ro­zumieniu. Interpretacja każdego z nich jest indywidualna, proces ucze­nia i postrzegania przebiegał tak samo, jak w przypadku indywidualne­go oglądania programów przez poszczególne dzieci. Umacnia to przeko­nanie o roli dorosłych, jaką powinni oni spełniać w procesie edukacji medialnej dzieci.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.