WPROWADZANIE KLIENTA W BŁĄD

Art. 15 postuluje niestosowanie reklamy wprowadzającej klienta w błąd, szczególnie jeżeli chodzi o:  rodzaj wyrobu, producenta, pochodzenie handlowe i geograficz­ne, ilość, skład, sposób i datę produkcji, termin ważności lub przydat­ności do spożycia, przydatności do określonego celu oraz zakres użycia,)  wartość produktu i jego całkowitą cenę,  warunki płatności, sprzedaży ratalnej, zasad udzielania kredy­tu, wypożyczenia, wzięcia w dzierżawę oraz leasingu warunków dostarczenia, wymiany, zwrotu, naprawy, konserwa­cji, zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne oraz kosztów i warunków transportu bądź dostawy,  warunków gwarancji bądź rękojmi,o  praw autorskich, patentów, znaków firmowych i handlowych,nazw wzorów i modeli,wysokości świadczeń na cele dobroczynne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.