WSZYSTKIE CHWYTY DOZWOLONE

Wszelkie chwyty są dozwolone. Firmy reklamowe naruszają „sanktuaria” wiedzy, jakimi są szkoły, wchodzą do nich „od kuchni i od frontu”. Działania tego typu na szero­ką skalę są rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych, czego przykła­dem może być zaangażowanie Producenta napojów Mmute Maid w propagowanie czytelnictwa w amerykańskich szkołach . W Po sc egzemplifikacją takiego działania może być wielka kampania reklamo­wa M&M” przeprowadzona w szkołach. Firma „Master Foods of Po- łand” za zgodą Ministerstwa Edukacji Narodowej, rozprowadzała w polskich szkołach fosforyzujące opaski, reklamujące czekoladowe dra­żetki („Jestem z M&M’s”) w celu sprzedaży uczniom.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.