Z PRZYMRUŻENIEM OKA

Skąd dzieci i młodzież mają wiedzieć, ze świat me składa się z samych biznesmenów obwieszonych wvmi że kosmetyki „Margaret Astor” oraz perfumy „Salvadore Dali sa bardzo drogie i ich rodziców nie stać na nie. Nie stać ich również na wystrzałowe” ciuchy, „super” zabawki i „rewelacyjny” weekend w pa- rokim Disneylandzie dla swoich kochanych dzieci Dzieci i młodzież nie maia wyrobionej zdolności obserwowania tego kolorowego i meprawdziwego świata z przymrużeniem oka. Tworzy się wokół nich sys- I tern wartości nastawiony na konsumpcję, powodujący u wielu ciągłą ; frustrację – nie chcą być gorsi od swoich „lepszych” rówieśników.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.