ZA NADAWCA FILMU

Za „nadawcą” filmu w szerszym i różniącym się od wcześniej rozpatrywa­nego sensie uważa się więc i jest uważana: dana wytwórnia (z przykładów szczególnie znamiennych: francuska Societe Cinematographique des Auteurs et des Gens de Lettres, amerykańska Famous Players Film Company czy wyspecja­lizowana w horrorach brytyjska Hammer Films). Za „nadawcę” filmu uchodzą także w tym pojęciu: zespół filmowy (np. „X”, „Kadr”, Studio im. K.Irzykow­skiego albo „Profil”), producent (Disney czy Spielberg to nazwiska sławnych producentów, ale bardziej jeszcze synonimy pewnej charakterystycznej odmia­ny widowiska), stacja telewizyjna, sieć dystrybucyjna, instytucja sprawują­ca mecent i nadzór nad kinematografią, dyrektor programowy festiwalu itd.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.