ZACHĘCANIE DO KUPNA

Cała trój- -ka zawsze odpowiada tak samo: „Buty nigdy!”. W innej reklamie „Nike” występuje Michael Jordan, który wraz z bohaterem kreskówek królikiem Bugsem podróżuje po kosmosie. Któż lepiej może zachęcić do kupna obuwia sportowego niż Michael Jordan? Ta reklama może dotrzeć do odbiorcy na całym świecie, bo młodzież uwielbia bohaterów NBA. Wprawdzie bardzo drogie, firmowe „Nike”, w polskich warun­kach to prawie połowa przeciętnego wynagrodzenia w sferze budżeto­wej, ale czego nie zrobią rodzice dla swoich dzieci? Zaradne dzieci po­radzą sobie same. Ostatecznie firma „Nike” za coś płaci Jordanowi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.